heal the world.

tittar på michael jacksons minnesceremoni nu.
vilka ord och vilka låtar. Varför förstår man nu hur stor han va ? jag blir galen, för jag vill se han live nu.
många tårar rinner nu, men jag känner empati och att en så stor artist har gjort så mycket bra i den här världen.
Vila i frid (F)

drog och gymmade imorse på vet inte hur länge som helst ? säkert flera månader. Kändes super skönt efter, vill bara tillbaka nu nu :)
åkte hem med Sofia på bussen, sen åt lite sen gick jag till Linda och där va Marre också. Jag hann inte se hela Ice age, men hela harry potter filmen fenixorden eller nåt såg jag :) den va riktigt bra faktiskt.

Tittade på allsång, sen blev det michael jackson.
orkar inte skriva mer, är lite ställd nu.

Pussen


No one wants to be defeated
Showin' how funky and strong is your fight
It doesn't matter who's wrong or right

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag älskar dig hjärtat

2009-07-08 @ 23:07:51
URL: http://sjanssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0