smile like you mean it, love til' you feel it.


galet förkyld och känns som det här jävla huvudet är 40 kilo tungt.
nybäddat och nice i min cama, sen alla kläder i tvätten.
duktig tjej! egentligen borde jag pluggat meeeeeeeeeeeen.
skjuter jag på det? svar ja! skräll? svar nej. herregud.
kan inte någon bara slå mig hårt i huvudet att man måste börja i tid?
jaja helg imorgooon, sköönt.
vill se bio på lördag, sne bara ta det chill.
bokade in tre kärlektioner och grejs, nu är det fan nära.
teori, nu kör vi.
zumban idag va fan rolig men as svettig haha önska jag kunde skaka rumpaaa :(

pusshej, snoret dödar mig.

Kommentarer
Postat av: Lisa

Du är så galet fin sara! Riktigt vacker<3

2011-02-03 @ 22:38:16
URL: http://lisasusanne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0