-

aah, okej.
du vill mitt bästa, men vet du vad mitt bästa är?
jag vill inte ha någon som leker morsa, jag har blivit stor nog att ta tag i mina egna problem och ta konsekvenserna.
nu kommer det inte bli samma med den här personen, inte igen.
vet inte vad jag ska göra? jag gillade uppmärksamheten, nu när det är borta, vad har jag kvar?
vet inte om det var bra eller dåligt, nu känner jag mig bara tom.
vissa faller tillbaka till något säkert, nu har jag inget att falla tillbaka till.
jag hoppas det här leder till något bra.
or else I've got you to blame.

just att det mesta inte går bra nu, måste man få ha säkra kort,
nu är det borta.

sånt här ska tiden visa, man ska inte stoppa upp saker.
allt avtar efter ett tag, när man funnit en ny trygghet.
jag vet själv att det bästa vore att inte fortsätta, men då gör man det, inte blir stoppad av någon annan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0