tell'em that I was happy

In the end it will all be fine and if it isn't, it's not the end.

tack Moa! det va kanske lite finare ord än:
everything will be okay in the and if it's not okay, it's not the end.
men det rimmar ju lite mer? haha åååh beslutsångest

gillar båda, men ska höra runt lite, men nu ska det iaf bli den texten!
ska bestämma textavsnitt, men orkar inte riktigt? får börja ta tag i mitt liv lite mer hehehe.

igår sög hockeyn balle, jaaa AIK förlora och jag började må as illa och åkte hem när det va 10 kvar.
men idag mår jag bra? haha mitt immunförsvar är great.
lite ont i magen idag, men drar till papi ändå med systeryster.

imorgon blir det shoppa med mamam och ida, sen tror jag att jag ska försöka ta det lugnt och göra klart min historia uppgift. den här helgen måste bli lugn, för nästan kommer spåra ur hihi.

men nu ska jag duscha och packa lite.
pusspusspus


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0